Powered By Blogger

2012. július 26., csütörtök

Lady Gaga - Second Time Around / A második esély körül


Utoljára, mikor arra gondoltam, meg kéne ezt beszélnünk,
Készen álltál arra, hogy elmenj, fiú.
Baby, azt hittem, le fogsz lépni,
Mert közben alig néztél rám.

Most azt gondolom, lehetnénk jobban is.
Ehhez el kéne felejtenem, amit mondtál.
Próbálom kirekeszteni a szavaidat.

De Baby, te nem tudod feledni a múltat.
Még mindig.


Olyan kiszámíthatatlan vagyok.
Sosem tudhatod, hogy mire gondolok.
Olyan, érzéketlen.
Csoda lenne, ha valaha szerelembe esnék.
Látod,
Fogalmam sincs mit akarsz ezzel mondani,
Ez mindig csak nehezebb lesz a második esély körül.

Olyan kiszámíthatatlan vagyok,
Pont mint régen,
Olyan érzéketlen
Fiú, elfelejthetem, hogy hogy bántál velem
Nem tudom , mit akarsz most nekem mondani
Ez mindig csak nehezebb lesz,
A második esély körül

Mi próbáltunk vissza menni  Joe-éhoz( egy hely)
Mindig ez volt a kedvenc helyünk
Hosszú utak, a parthoz Baby
Emlékszel, hol maradtunk?

Utoljára, mikor függetlenek voltunk
Te voltál az a fajta furcsa eljárás
Most a második esély körül
Sajnálom, de most úgy érzem így kell tennem
Úgy érzem így kell tennem

Tudom, hogy te vagy az egyetlen megbántott

 Olyan kiszámíthatatlan vagyok
Sosem tudhatod, hogy mire gondolok
Olyan érzéketlen
Csoda lenne, ha szerelembe tudnék esni
Látod,
Fogalmam sincs mit akarsz ezzel mondani,
Ez mindig csak nehezebb lesz a második esély körül.

Olyan kiszámíthatatlan vagyok,
Pont mint régen.
Olyan érzéketlen,
Fiú, elfelejthetem, hogy hogy bántál velem
Nem tudom, mit akarsz most nekem mondani
Ez mindig csak nehezebb lesz
A második esély körül


Nem vagyok benne biztos, hogy a legjobb módon mondtad ezt nekem
De nem tudok úgy tenni, mintha mégegyszer szeretnélek baby
Ettől a Ferris Wheel-től megőrülök
Talán a második esély  a számunkra nem jelentene semmit Baby.
Nem jelentene semmit Baby.

corus (x2)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése