Powered By Blogger

2012. július 26., csütörtök

Lady Gaga - Let Love Down / Elengedett szerelem


Nem emlékszem, hogy valaha rám néztél és sírtál volna,
És azt mondtad volna, teljesen össze vagy törve.
Te voltál a legjobb barátom.
Bármerre vezet a mi utunk,
Tudd, hogy a tiéd leszek a végsőkig.

Mikor végleg elmegyek,
Tudom, hogy egy nap keresni fogsz.
Mikor csalódtál a szerelemben,
Nem kellene emlékeztetnem téged,
De tudod, hogy én messze vagyok.
Mikor csalódtál a szerelemben,
Oh , csalódtál bennem.
Egy csalódással maradtál.

Nem emlékszem mikor tetted a kezedet az enyémne,
De mikor nem voltunk együtt,
akkor nem tudtál játszani.
Csak énekelj egy dalt,
Kékrúzsos csókok mindörökké.
Mikor végleg elmegyek,
Tudom, hogy egy nap keresni fogsz.
Oh, igen, ez olyan szomorú.

Mikor csalódtál a szerelemben,
Nem kellene emlékeztetnem téged,
De tudod, hogy én messze vagyok.
Mikor csalódtál a szerelmben,
Oh, te csalódtál bennem
Egy csalódással maradtál.
Oh, Oh
Ohhh, Ohhh
Ne engedj el engem!
Ohh, Ne engedj el.
Ohhh,ohh

Mikor csalódtál a szerelemben,
Nem kellene emlékeztetnem téged,
De tudod, hogy én messze vagyok.
Mikor csalódtál a szerelmben,
Oh, te csalódtál bennem
Egy csalódással maradtál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése