Powered By Blogger

2012. július 26., csütörtök

Lady Gaga - Wonderful / Csodálatos


Ha szerelembe esnék veled,
Megértenél engem, kedves?
A szerelem furcsa.
Színeztem neked egy Valentint ( Valentin-napi képeslap-a szerk.)
Csak azért harcoltam, hogy ne menjek ki a vonalból.
Elvesztem a fejem.

Tényleg nem hiszem el,
Újra elvesztettem magam.

Keresek valami őrültséget
Szép semmit,
Most megint csak körbe beszélem.
Baby, sose légy mérges,
A "csodálatos vagyok" miatt.
Csodálatos vagyok.

Írtam egy dalt a szemeidről,
Ettem egy szeletet a meggyespitéből,
Egész éjjel sírtam.
Majd a parkban egy padon,
Meg foglak csókolni lassan a sötétben.
Sosem fogom abbahagyni!

Tényleg nem hiszem el.
Megint elvesztettem magamat.

Keresek valami őrültséget,
Szép semmit.
Most megint csak körbe beszélek (Oh, Oh,)
Baby, sose légy mérges,
A "csodálatos vagyok" miatt.
Csodálatos vagyok.

Baby, vigyél el egy "lovaglásra"
Talán egy kicsit magasabbra
Egy helyre, ahol még sosem voltunk
Ahol nincs idő, csak egy vonal
Magunk mögött hagynánk mindent
Olyan csodálatos lenne..
Csodálatos...

Keresek valami őrültséget
Szép semmit
Most megint csak körbe beszélek (Oh,Oh,Oh )
Baby, sose légy mérges,
A "csodálatos vagyok" miatt.
Csodás vagyok.

Csodálatos vagyok, az vagyok, csodás.
Ezt miattad mondom.

Tudom, hogy tudod, hogy milyen Csodálatos vagyok.
Gyönyörű vagyok.
Csodás vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése