Powered By Blogger

2012. július 26., csütörtök

Lady Gaga - Earthquake / Földrengés





Most, mintha én is el tudnálak hagyni
De te újra belém szerettél

Hogyan tudnál valaha is elengedni engem?
Átsikoltom a nevedet a báron
Magmnál tartom, a kiskori képeidet
Gitár
Bár, nem úgy tűnik, hogy el tudlak felejteni
Nem úgy mint azt, mikor elhagytalak
Te vagy az én kedvesem, te.
Ez soha nem fog eljutni hozzád

Ha én lennék az utolsó lány,
És te lennél az utolsó fiú
Ezen az elhagyatott bolygón
És ha földrengés lett volna
Talán akkor szeretnél
Talán akkor szeretnél engem.
Az utolsó lány
És te az utolsó fiú
Ezen az elhagyatott bolygón
És földrengés lett volna
akkor talán szeretnél, Akkor talán szeretnél engem
Ha földrengés lett volna.

Hogyan tudnál valaha elengedni?
Hogyan valaha is elengedni engem?
A nevedet átkiáltom a báron
Magamnál hordom a fiatalkori képeidet
Gitár
Bár nem úgy tűnik, hogy el tudlak felejteni
Nem úgy, mint azt, mikor elhagytalak
Te vagy az én szerelmem, te.
Ez soha nem fog eljutni hozzád.

Ha én lennék az utolsó lány,
És te lennél az utolsó fiú
Ezen az elhagyatott bolygón
És ha földrengés lett volna
Talán akkor szeretnél
Talán akkor szeretnél engem.
Az utolsó lány
És te az utolsó fiú
Ezen az elhagyatott bolygón
És ha földrengés lett volna
Akkor talán szeretnél, Akkor talán szeretnél engem
Ha földrengés lett volna.

Mintha én is el tudnálak hagyni...

Az utolsó lány
És te az utolsó fiú
Ezen az elhagyatott bolygón
És ha földrengés lett volna
Akkor talán szeretnél, akkor talán szeretnél engem.
Ha földrengés lett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése