Powered By Blogger

2014. október 13., hétfő

Katy Perry - Dark Horse / Sötét ló


Juicy J:

Igen, mindenki tudja mi ez!
Katy Perry
Juicy J

Tomboljunk!


Katy Perry:
Tudtam,
Tudtam, hogy el fogsz jönni hozzám.
És most itt vagy,

De jobb, ha óvatosan választasz,

Mert bármire képes vagyok.

Bármire.

Akármire. 

Tégy az Aphrodité-dé,

Tégy az egyetleneddé,

De ne akard, hogy az ellenséged legyek.

Az ellenséged,

Az ellenséged.


Szóval mágiával akarsz játszani.
Tudnod kéne, hogy kihez tartozol.
Meg mered tenni? 
Mert úgy jövök, akár egy sötét ló.


Készen állsz?

Felkészültél egy tökéletes viharra?

Mert ha egyszer az enyém leszel, 

Nincs visszaút!


Jegyezd meg, amit mondok!

Ez a szerelem a fellegekbe fog repíteni!

Repülni fogsz, akár egy madár.

Egy madár, ketrec nélkül.
De lezuhansz,

Ha úgy döntesz, hogy kiszállsz!
Ne menj el!


A te kezedben a döntés drágám,

Igen, vagy nem?

Nincs "talán"!

Szóval légy benne biztos, mielőtt

Mindent nekem adnál!


Szóval mágiával akarsz játszani.
Tudnod kéne, hogy kihez tartozol.
Meg mered tenni? 
Mert úgy jövök, akár egy sötét ló.


Készen állsz?

Felkészültél egy tökéletes viharra?

Mert ha egyszer az enyém leszel, 

Nincs visszaút!


Juicy J:

A csaj egy szörny,

Én Karmának hívom.

Megeszi a szívedet is, 

Mint Jeffrey Dahmer.

Légy óvatos,

Ne próbáld meg félrevezetni!

A kiscsaj szíve szteroidokon élt,

Olyan erős volt a szerelme.

Talán beleszeretsz, ha találkozol vele,

Ha esélyt kapsz, jobb, ha megtartod.

Esküszik rá, ha összetöröd a szívét,

Érzéketlenné válik, olyan lesz, mint egy fagyasztó.

És a mese úgy végződik, 

Hogy felbukkan a szőke herceg,

Lehetne ő a Csipkerózsikám, 

Majd én kómába teszem.

Francba, azt hiszem beleszerettem,

De nem is akárhogy!

Totál belezúgtam, de nem érdekel.

Mikor vele vagyok, olyan, mintha hullámvasúton lennék,

Vidámparkot csinál a hálószobámból.

A szerelme olyan, mint a drog,

Próbáltam kiszállni,

De olyan állati,

Teljesen függővé váltam!


Katy Perry:

Szóval mágiával akarsz játszani.
Tudnod kéne, hogy kihez tartozol.
Meg mered tenni? 
Mert úgy jövök, akár egy sötét ló.


Készen állsz?

Felkészültél egy tökéletes viharra?

Mert ha egyszer az enyém leszel, 

Nincs visszaút!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése