Powered By Blogger

2014. október 4., szombat

Christina Perri - Human / Ember



Visszafojthatom a lélegzetem,
Elharaphatom a nyelvem,
Napokig ébren lehetek,
Ha ez az, amit akarsz,
Leszek a kedvenced.

Lehet hamis mosolyom,
Nevethetek erővel,
Táncolhatok, és játszhatom a szerepem,
Ha ezt akarod,
Odaadom mindenem.
 
Megcsinálhatom,
Képes vagyok rá,
Megtehetem.

De én is csak ember vagyok,
És vérzek, mikor elesek.
Csak ember vagyok, 
Lezuhanok, megtörök.
A szavaid a fejemben, 
Késként szúródnak a szívembe.
Felépítettél, aztán szét estem,
Mert én is csak ember vagyok.

Bekapcsolhatom magam,
Lehet remek gép,
A világ összes terhét cipelhetem,
Ha ez az, amire szükséged van,
Leszek a mindened.

Megcsinálhatom.
Képes vagyok rá.
Túl leszek rajta.

De én is csak ember vagyok,
És vérzek, mikor elesek.
Csak ember vagyok, 
Lezuhanok, megtörök.
A szavaid a fejemben, 
Késként szúródnak a szívembe.
Felépítettél, aztán szét estem,
Mert én is csak ember vagyok.

Csak ember vagyok.
Csak egy ember.
Csak egy kis ember.

Rengeteg elviselhetek,
Egészen addig, míg elegem nem lesz.

De én is csak ember vagyok,
És vérzek, mikor elesek.
Csak ember vagyok, 
Lezuhanok, megtörök.
A szavaid a fejemben, 
Késként szúródnak a szívembe.
Felépítettél, aztán szét estem,
Mert én is csak ember vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése