Powered By Blogger

2013. március 13., szerda

Demi Lovato - Heart Attack / Szívroham



Felhúztam a védőfalam,
Mert nem akarok szerelmes lenni!
Ha ez valaha megtörténne,
Azt hiszem, szívrohamot kapnék.

Sosem rekesztem ki a szerelmet,
Soha nem a jó fiúknak mondtam igent,
Soha nem volt bajom azzal, hogy megkapjam amit akarok,
De jöttél te és én sose voltam elég jó.
Mikor nem érdekel
Tehetek úgy, mint egy Ken baba.
Nem mosok hajat addig,
Míg azt nem érzem, hogy olyan rugalmas, mint egy kosárlabda.

De eléred, hogy lányként akarjak viselkedni,
Fessek körmöt és viseljek magassarkút.
Igen, ideges vagyok,
Amiért nem foghatom a kezed.

Ragyogóvá teszell, de eltakarom,
Nem engedem, hogy lásd,
Szóval felhúztam a védőfalam,
Mert nem akarok szerelmes lenni!
Ha ez valaha megtörténne,

Azt hiszem, szívrohamot kapnék.(3x)


Soha nem törtem magam más fiúk miatt,
De mikor jöttél te, beparáztam
És minden alkalommal próbáltam önmagam lenni.
Rosszul jött ki, úgy, mintha segítségért sírnék.
Ez nem ér,
A fájdalom sokkal nagyobb gond, mint lennie kéne
Levegőért kapkodok
Jól érzem magam, de tudod, hogy fáj.

De eléred, hogy lányként akarjak viselkedni,
Fessek körmöt és fújjak magamra parfümöt.
Igen, ideges vagyok,
Amiért nem foghatom a kezed.

Ragyogóvá teszel, de eltakarom,
Nem engedem, hogy lásd,
Szóval felhúztam a védőfalam,
Mert nem akarok szerelmes lenni!
Ha ez valaha megtörténne,

Azt hiszem, szívrohamot kapnék.(3x)

Olyan érzés, mintha elveszteném a hangomat,
Égnek a hagszálaim,
Szeretnék inkább néma lenni.
És nincs senki, akit hibáztathatnék,
Szóval felhagyok a félelemmel és elfutok.
Túl közel repülök a naphoz,
És elégek a lángok között.

Ragyogóvá teszel, de eltakarom,
Nem engedem, hogy lásd,
Szóval felhúztam a védőfalam,
Mert nem akarok szerelmes lenni!
Ha ez valaha megtörténne,

Azt hiszem, szívrohamot kapnék.(3x)


1 megjegyzés: