Powered By Blogger

2012. július 29., vasárnap

Rihanna - Where Have You Been / Hol voltál Eddig



Voltam már mindenhol,
Kerestem valakit,
Valakit, aki egész éjjel szeretkezik velem, ha arra kérem.
Voltam már mindenhol,
Téged kerestelek, édes.
Téged kerestelek,
Utánad kutattam.

Merre voltál eddig?
Mert még sosem láttalak errefelé.
Bújkáltál előlem, igen?
Valahol a tömegben.
oohh


Hol voltál eddig ?
Az eddigi életem során, az eddigi életem során?
Hol voltál az eddigi életem során?
Merre voltál eddig, merre?
Hol voltál az eddigi életem során?
Merre voltál?


Voltam már mindenhol,
Kerestem valakit,
Valakit, aki egész éjjel szeretkezik velem, ha arra kérem.
Voltam már mindenhol,
Téged kerestelek, édes.
Téged kerestelek,
Utánad kutattam.

Merre voltál eddig?
Mert még sosem láttalak errefelé.
Bújkáltál előlem, igen?
Valahol a tömegben.
oohh


Hol voltál eddig ?
Az eddigi életem során, az eddigi életem során?
Hol voltál az eddigi életem során?
Merre voltál eddig, merre?
Hol voltál az eddigi életem során?
Merre voltál?

Hol voltál az eddigi életem során?

Ha akarsz engem, itt vagyok,
Bárhogyan, bármikor.
Hogy megmutasd, ma este hol vagy.

Voltam már mindenhol,
Kerestem valakit,
Valakit, aki egész éjjel szeretkezik velem, ha arra kérem.
Voltam már mindenhol,
Téged kerestelek, édes.
Téged kerestelek,
Utánad kutattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése