Powered By Blogger

2014. január 15., szerda

Rihanna - What Now / Most mi van?



Figyelmen kívül hagytam a gombócot a torkomban,
Nem kéne sírnom.
A könnyek a gyengébb napokra vannak, most erős vagyok.
Vagy csak ezt mondom, de valami hiányzik.

Bármi is az, úgy érzem rajtam nevet,
A tükrömön keresztül.
Bármi legyen is az, csak ül, és nevet rajtam,
És én sikítani akarok.

Most mi van? 
Nem tudom csak úgy kitalálni...
Most mi van?
Azt hiszem...
Csak kivárom, kivárom,
Hogy lesz most.

Megtaláltam az igazit,
Megváltoztatta az életemet,
Vagy én voltam az, aki változott,
És csak az történt, hogy jó időben jött?
Azt hiszem, szerelmes voltam,
De most újra érzéketlen vagyok.

Bármi is az, úgy érzem rajtam nevet,
A tükrömön keresztül.
Bármi legyen is az, csak ül, és nevet rajtam,
És én sikítani akarok.

Most mi van? 
Nem tudom csak úgy kitalálni...
Most mi van?
Azt hiszem...
Csak kivárom, kivárom,
Kérlek, mondd el, hogy most mi lesz..

Nincs senki, akit hívhatnék,
Hiszen mindenkivel csak játszottam.
Minnél jobban esküszöm, hogy boldog vagyok,
Annál jobban egyedül érzem magam.

Mert minden órát azzal töltöttem,
Hogy túl legyek a tetteken,
Akkor is, ha az érzelmek nem jönnek át.
Csontszáraz, de én csak sikítani akarok.

Most mi van? 
Nem tudom csak úgy kitalálni...
Most mi van?
Azt hiszem...
Csak kivárom, kivárom...
Most mi van?
Valaki mondja el, mi lesz most...

Nem tudom merre,
Nem tudom mit érzek,
Nem tudom hogyan sírjak,
Nem tudom miért.

Nem tudom merre,
Nem tudom mit érzek,
Nem tudom hogyan sírjak,
Nem tudom miért.

Nem tudom merre,
Nem tudom mit érzek,
Nem tudom hogyan sírjak,
Nem tudom miért.
Szóval, most mi legyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése