Powered By Blogger

2014. január 14., kedd

Lady Gaga Ft. R. Kelly - Do What You Want / Csinálj, amit akarsz



Én jól érzem magam,
Egyedül sétálok,
És mikor elesek,
Felállok és jól vagyok.
De mikor rámkened ezt a sok szart,
Sikítani tudnék.

Szóval csinálj, amit akarsz,
Amit csak akarsz a testemmel,
Csinálj amit csak akarsz,
Ne állj meg, bulizzunk!

Csinálj a testemmel, amit csak akarsz,
Csinálj a testemmel, amit csak akarsz.

Írj, amit akarsz,
Mondj, amit akarsz,
Nem vagyok szomorú,
Ha érdekel.
Azt csinálsz a testemmel, amit csak akarsz.

A szívem nem lesz a tiéd,
Az eszemet sem veheted el,
De a testemmel csinálj, amit akarsz.
Nem fojthatod belém a szót,
Mert nem a tiéd az életem,
De a testemmel csinálj, amit akarsz.

Kora reggelek, késő éjszakák,
Tom Ford, privát repülések,
Őrült ütemterv, gyors élet,
Nem dicsekednék vele, 
Mivel ez az életünk.
(Lassítsunk!)
Lehetnék az ital a csészédben,
Lehetek a zöld a dohányodban,
Lehetek a dílered.
Igen, vágom, hogy mit akarsz,
El akarsz szökni,
A sok szar elől.
Te vagy Marilyn, én meg az elnök,
És akarom hallani, ahogy énekelsz.

Azt csinálok,
Azt csinálok, amit csak akarok a testeddel.
Azt csinálok, ami csak akarok,
Azt csinálok a testeddel, ami csak akarok.
Vissza a klubba, filmezzük, legyünk piszkosak.
Nincs meghívás, ez egy privát buli.
Azt csinálok, amit csak akarok a testeddel,
Azt csinálok a testeddel, ami csak akarok.
Igen, nem érdekelnek a gyűlölködők,
És csak lefekszünk a klubban, mint akik le se szarják az egészet.

Néha megijedek, ha azon tűnődöm,
Vajon el tudnál-e hagyni.
Darabokra esnék,
Ha összetörnéd a szívem. 
Szóval vidd csak a testem, 
És ne álljon le a buli!

A szívem nem lesz a tiéd,
Az eszemet sem veheted el,
De a testemmel csinálj, amit akarsz.
Nem fojthatod belém a szót,
Mert nem a tiéd az életem,
De a testemmel csinálj, amit akarsz.

Csinálj velem, amit akarsz,
Csinálj a testemmel, amit csak akarsz.
Csinálj velem, amit csak akarsz,
Csinálj, amit csak akarsz a testemmel.
Csinálj velem, amit akarsz,
Csinálj a testemmel, amit csak akarsz.
Csinálj velem, amit csak akarsz,
Csinálj, amit csak akarsz a testemmel.
Most segíts nekem!
Csinálj a testemmel, amit csak akarsz,
Csinálj, amit csak akarsz a testemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése