Powered By Blogger

2012. augusztus 8., szerda

Lady Gaga - Summerboy / Nyári fiú



Egy, két, há!!

Sehova, Igen
Nem megyünk sehova!
Gyorsan!
Talán most a tied leszek, és te az enyém.
Őrültség! Ah, az ágyamba kaptam a segged.
Baby, te csak a nyári fiúm leszel.
( Nyári fiú)

Gyerünk, tűnjünk el, haza vihetnél.
Jó lenne ha valahol egyedül lehetnénk.
Lekerülne a fehérnemű.

Ne szomorkodj, ha lemegy a nap,
Felkelsz, és nem leszek a közelben.
Elegyek. El, oh, oh, el, oh, oh.
Akkor is így leszünk, ha majd a nyárnak vége.

Néha előfordulhat, hogy vitatkozunk,
De én boldog vagyok, mintha minden rendben lenne.
(Rendben)

Napszemüveg fedezi a zöld szemeimet.
A martinim csillog, igen!
Egyéb pasik megfigyelése közben.
(Nyári Fiú)

Gyerünk, tűnjünk el, haza vihetnél.
Jó lenne ha valahol egyedül lehetnénk.
Lekerülne a fehérnemű.

Ne szomorkodj, ha lemegy a nap,
Felkelsz, és nem leszek a közelben.
Elegyek. El, oh, oh, el, oh, oh.
Akkor is így leszünk, ha majd a nyárnak vége.

Hé, ott nyári fiú!
Menjünk egy kicsit vezetni.
Vigyél el egy körre.
Sosem hunynánk le a szemünk!

Hé, ott nyári fiú!
Én egy elfoglalt lány vagyok.
Nem kaptam túl sok időt.
Siess, mielőtt meggondolom magam!

Hé, ott nyári fiú!
Levettem a tűsarkúm,
Menjünk futni,
Egy kis nyári mókáért.
Egy kis nyári mókáért.
(Nyári fiú)

Gyerünk, tűnjünk el, haza vihetnél.
Jó lenne ha valahol egyedül lehetnénk.
Lekerülne a fehérnemű.

Ne szomorkodj, ha lemegy a nap,
Felkelsz, és nem leszek a közelben.
Elegyek. El, oh, oh, el, oh, oh.
Akkor is így leszünk, ha majd a nyárnak vége.

Gyerünk tűnjünk el, haza vihetnél.
Jó lenne, ha valahol egyedül lehetnénk.
Megszereztem a nyári, nyári fiúmat!

Ne szomorkodj, ha lemegy a nap,
Felkelsz, és nem leszek a közelben.
Megszereztem a nyári, nyári fiúmat.
Akkor is így leszünk, ha majd a nyárnak vége.

Megszereztem, igen, megkaptam!
Megkaptam a nyári, nyári fiúmat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése