Powered By Blogger

2012. augusztus 13., hétfő

Kelly Clarkson - Dark Side / Sötét oldal



Ismerek egy helyet,
Nem valami szép,
Eddig csak néhányan jártak ott.
Ha most megmutatnám neked,
Arra késztetne, hogy elfuss.

Vagy arra, hogy maradj,
Akkor is ha fáj,
Akkor is ha megpóbál kilökni,
Visszafordulnál?
És emlékeztetnél rá, hogy ki vagyok valójában?
Kérlek emlékeztess a valódi énemre!

Mindenkinek van egy sötét oldala.
Szeretsz engem?
Tudnád szeretni az enyémet?
Senki sem egy tökéletes kép,
De miattunk megéri.
Tudod, miattunk, ez is megéri.
Fogsz szeretni?
A sötét oldalammal is?

Akár egy gyémánt
Fekete porból.
Nem lehet tudni,
Azzá válhat,
Ha felalod.
Szóval ne hagyj cserben.
Kérlek emlékeztess rá, hogy ki vagyok valójában!

Mindenkinek van egy sötét oldala.
Szeretsz engem?
Tudnád szeretni az enyémet?
Senki sem egy tökéletes kép,
De miattunk megéri.
Tudod, miattunk, ez is megéri.
Fogsz szeretni?
A sötét oldalammal is?


Ne fuss el!
Ne fuss el!
Csak mondd, hogy maradni fogsz.
Ígéri meg, hogy maradsz!
Ne fuss el!
Ne fuss el!
Csak ígérd meg, hogy maradsz!
Ígérd meg nekem, hogy maradni fogsz!

Fogsz szeretni?
Óh

Mindenkinek van egy sötét oldala.
Szeretsz engem?
Tudnád szeretni az enyémet?
Senki sem egy tökéletes kép,
De miattunk megéri.
Tudod, miattunk, ez is megéri.
Fogsz szeretni?
A sötét oldalammal is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése