Powered By Blogger

2012. július 27., péntek

Lady Gaga Fashion / Divat



Túl híres vagyok,
Kemény, mint a dió.
Vékony modellként élek,
Öltöztess, a manökened vagyok.

J'adore Vivienne* -tényleg akarom.
Gucci*, Fendi*, és Prada*.
Valentino*, Armani* is
A hölgyek szeretik Jimmy Choo*-t.

Divat. Pakolj rám mindent!
Nem akarom, hogy ezekben a ruhákban láss.
Divat. Pakolj rám mindent!
Az vagyok, akinek látni akarsz?

Divat. Pakolj rám mindent!
Nem akarom, hogy ezekben a ruhákban láss.
Divat. Pakolj rám mindent!
Az vagyok, akinek látni akarsz?

Szeretjük a tervezőket.

Kéne pár új magassarkú.
Ezekben, nem tudok sétálni az utcán.
Az az igazság, hogy te viseled ezeket.
Egy lány csak annyira szexi, amennyire a cipője.

J'adore Weitzman* -tényleg akarom.
Louis*, Dolce Gabbana*, Alexander McQueen*-től mindent
A hölgyek imádják Manolo*-t

Divat. Pakolj rám mindent!
Nem akarom, hogy ezekben a ruhákban láss.
Divat. Pakolj rám mindent!
Az vagyok, akinek látni akarsz?

Divat. Pakolj rám mindent!
Nem akarom, hogy ezekben a ruhákban láss.
Divat. Pakolj rám mindent!
Az vagyok, akinek látni akarsz?

Szeretjük a tervezőket

Divat. Pakolj rám mindent!
Nem akarom, hogy ezekben a ruhákban láss.
Divat. Pakolj rám mindent!
Az vagyok, akinek látni akarsz? (4x)

Szeretjük a tervezőket
Imádjuk őket!

* márkanevek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése